Jak zwiedzić Sewillę i nic nie wydać, czyli darmowe zwiedzanie w Sewilli:)



Jak już wielokrotnie pisałam, wielką fanką zwiedzania tzw. turystycznych atrakcji to ja nie jestem. Zazwyczaj nudzę się tam jak mops, męczy mnie poruszanie się w tłumie i kilkugodzinne tzw. "oglądanie", a jak czytam na blogach lub w przewodnikach, że na zwiedzanie danego "must-see", trzeba przeznaczyć minimum 3 h, to od razu przeszywa mnie zimny dreszcz przerażenia;) A najczęściej jeszcze trzeba za to płacić! Co to to nie !;) 
Czasem jednak chciałabym pewne miejsca zobaczyć, wiem też, że są osoby, które uwielbiają tak zwiedzać, choć często brakuje im na to funduszy....

  •  ZWIEDZANIE ZA DARMO
Jeśli spędzacie w danym miejscu minimum kilka dni, jest naprawdę duża szansa, że uda się Wam do części miejsc wejść zupełnie za darmo, gdyż większość turystycznych atrakcji ma wyznaczane darmowe dni zwiedzania. Aby je odkryć trzeba, najlepiej jeszcze przed wyjazdem, "przetrzepać internety" (co do Hiszpanii to polecam zajrzeć TUTAJ) i zrobić sobie jakiś wstępny plan, co gdzie i kiedy. 

Plaza de Espania, Sewilla


  • DARMOWE WEJŚCIA W SEWILLI 
Jeśli chodzi o Sewillę, to nie musicie się trudzić, bo absolutnie wszystkie informacje, łącznie z adresami mailowymi potrzebnymi przy niektórych rezerwacjach, macie na fotkach poniżej:) Dzięki temu możemy śmiało powiedzieć, że byliśmy prawie wszędzie, a na pewno wszędzie za free:)





Po więcej informacji dotyczącej Sewilli zapraszam TUTAJ :)

Komentarze